Stichting Vrienden van Kedonganan

Welkom op de website van de Stichting SVVK, Stichting Vrienden Van Kedonganan, Bali.

De SVVK is een kleinschalige hulporganisatie die zich geheel belangeloos inzet voor de kinderen en bewoners van de kampong Kedonganan, en andere kampongs, op Bali.

Afkomst of geloofsovertuiging speelt hierin geen enkele rol.

De Stichting verzorgd de invoer van sieraden en kleding uit de kampong Kedonganan, en de verkoop hiervan in Nederland. De verkoop vindt plaats, op de eerste zondag van de maand om 11.15 uur en de laatste woensdagavond in april in de ontmoetingsruimte van de Agneskerk, Agnetenweg 90, Nijmegen. Ook zijn wij te vinden op verschillende braderieën of op uitnodiging van organisaties, neem hiervoor een kijkje in onze agenda.

De netto opbrengst komt geheel ten goede aan de kinderen en bewoners van diverse kampongs voor scholing en het bevorderen van veilig werk voor de ouders, zodat zij zelf op den duur de scholing van de kinderen kunnen betalen. De stichting is ontstaan uit een privé initiatief en deze basis zal door de Stichting worden uitgebouwd, tot een blijvende kleinschalige hulporganisatie.