SVVK
Stichting Vrienden van Kedonganan/Bali

Welkomstpagina

Welkom op de website van stichting SVVK, Stichting Vrienden Van Kedonganan.
De SVVK is een kleinschalige hulporganisatie die zich geheel belangeloos inzet voor de kinderen en de bewoners van de kampong Kedonganan, en andere kampongs op Bali.
Hierbij spelen afkomst of geloofsovertuiging geen enkele rol, wij proberen iedereen te helpen die daar baat bij hebben.

De stichting verzorgd de invoer van sieraden en kleding uit de kampong Kedonganan en de verkoop hiervan in Nederland. De verkoop vindt voornamelijk plaats op de eerste zondag van de maand om 11.15 uur in de ontmoetingsruimte van de Agneskerk. Ook zijn wij te vinden op verschillende braderieën/markten. benieuwd waar wij allemaal zijn?

Kijk gerust even rond in onze agenda.

De netto opbrengst komt geheel ten goede aan de kinderen en bewoners van diverse kampongs voor scholing en het bevorderen van veilig werk voor de ouders, zodat zij zelf op den duur de scholing van de kinderen kunnen betalen. De stichting is ontstaan uit een privé initiatief en deze basis wordt door de stichting uitgebouwd, tot een blijvende kleinschalige hulporganisatie.