SVVK
Stichting Vrienden van Kedonganan/Bali

Vriend van de stichting worden? Dat kan!

Zoals u nu al wel zal hebben begrepen, doet de stichting veel goede dingen met het geld dat wij hier in Nederland verdienen. Om onze activiteiten op Bali van blijvende duur te houden zijn wij dan ook erg erkentelijk met donateurs die maandelijks, per kwartaal of ieder jaar een bedrag aan de stichting over maken. Door de vaste inkomsten zijn wij in staat meer kinderen scholing te laten volgen.
Helaas is het momenteel voor ons nog niet mogelijk om de opdracht voor uw donatie aan de uw bank te geven. Daarom vragen wij u om zelf deze opdracht uw bank te geven. Het bedrag en de termijn kunt u geheel naar eigen wens bepalen. Het minmum bedrag voor dit soort transacties bedraagt minimaal €10 per jaar.

Wij willen u hiermee alvast hartelijk danken voor uw bereidheid daarvoor. Wij hopen deze omslachitge werkwijze in de toekomst te kunnen verbeteren.

U kunt uw donatie overmaken naar ons rekeningnummer: NL38 RABO 0174 9642 85 t.a.v. St. Vrienden Van Kedonganan.
Wist u al dat uw giften fiscaal afrekbaar zijn? Als stichting voldoen wij aan de ANBI eisen die de overheid stelt. U kunt dus uw giften jaarlijks opgeven bij uw belastingaangifte, kijk hier voor meer informatie.

Als vrienden van onze stichting maken wij u 1 maal per jaar blij met een cadeautje vanaf Bali en blijft u natuurlijk op de hoogte van onze stichtiing.
Heeft u verder nog vragen over een vriend worden? Neem dan contact met ons op!